تبلیغات ویدیویی گوگل نیز مانند تبلیغات بنری می‌تواند در افزایش شناخت برند و محصولات شما توسط کاربران نقش موثری داشته باشد. هرچند استفاده از این روش تبلیغاتی به علت‌های گوناگون مانند سایر روش‌های تبلیغات گوگل در ایران محبوب و مرسوم نیست، اما توجه روزافزون کاربران به محتواهای بصری و ویدئویی می‌تواند در آینده به یک کانال بسیار قوی در جذب کاربران تبدیل شود.

 

دلایل استفاده از تبلیغات ویدئویی گوگل ادز

 

 

google ads video

 

 

 

راوی کسب و کار خود هستید

شاید یک از بهترین روش‌ها برای توضیح درباره حوزه فعالیت، استفاده از کلیپ‌های هرچند کوتاه اما هدفمند باشد. این موضوع برای بیزینس‌هایی که می‌خواهند یک محصول و یا فعالیت جدید را عرضه کنند می تواند بسیـار هیجان انگیز باشد.

 

 

 

شناخت برند و افزایش اعتماد مشتری

مطمئنا میزان تاثیرپذیری مشتری هنگام مشاهده تبلیغات تصویری و افزایش اعتماد به برند بر کسی پوشیده نیست. این کار علاوه بر آگاهی می تواند میزان وفاداری کاربران را نیز تقویت کند و منجر به افزایش فروش محصول گردد.

 

 

تبلیغات ویدئویی در گوگل ادز

 

 

هزینه کمتر نسبت به سایر روش های تبلیغات در گوگل

هزینه‌ی تبلیغات ویدئویی گوگل ادز نسبت به سایر روش‌های تبلیغات درگوگل ارزان‌تر است و برای هر 1000بار نمایش از اعتبار شما هزینه کسر خواهد شد. این موضوع می‌تواند به دیده شدن برند شما با هزینه‌ای بسیار کمتر کمک فراوانی کند.

 

 

امکان هدف گذاری تبلیغ

در این روش تبلیغاتی قادر هستید که آگهی خود را بر اساس کلمات کلیدی، دسته بندی‌ها، علاقه‌مندی‌های کاربران و همچنین ریمارکتینگ به مشتریان خود نمایش دهید.

 

google ads video

 

 

 

نحوه فعالسازی تبلیغات ویدئویی در گوگل ادز

برای فعالسازی تبلیغات ویدئویی گوگل کافیست یک کلیپ تبلیغاتی به جهت انتشار در سایت یوتیوب تهیه کنید. جذابیت محتوا در میزان تاثیرگذاری تبلیغات بسیار موثر است. فرمت‌ها و زمان ویدئوها نیز با توجه به نوع تبلیغات می تواند از 6 ثانیه تا حداکثر 60 ثانیه متغیر باشد. سپس با توجه به میزان نیاز خود از تبلیغات می توانید یکی از پلن‌های تبلیغات مدیریت شده گوگل ادز را خریداری نمایید.

 

 

محل نمایش تبلیغات ویدیویی گوگل ادز

اغلب نمایش تبلیغات در محل‌های مختلف سایت یوتیوب مثل ابتدا و انتهای ویدیوها و همچنین بخش جستجوی کلیپ‌ها اتفاق می‌افتد که شما می توانید با هدفگذاری مناسب نمایش تبلیغ را هدفمند کرده و تنها به افراد مورد نظر نمایش دهید.

تمامی پارتنرهای گوگل GDN نیز قادر به نمایش تبلیغات شما خواهد بود.